Davids Blogg

onsdag, november 29, 2006

Min Plakat


Logg om min plakat:

Når jeg startet arbeidet med min plakat hadde jeg ikke den fjerneste anelse om hvordan skulle se ut. Men den måtte ha noe med Polar Spectacle å gjøre.

-Mitt budskap med plakaten er at den skal vekke oppsikt og mange skal legge merke til den, på en god måte.

-Målgruppa mi er rett og slett alle. Den er ikke spesielt beregnet på noen, hverken eldre eller yngre.

-Det første jeg skulle ha til plakaten min var et bakgrunnsbilde. Det bildet jeg har, har jeg tatt selv og måtte ha noe til felles med de andre på gruppa mi. Felles er varme farger, litt sånn gule og lyse.
Deretter fant jeg et bilde av en krabbe som jeg kunne bruke i bildet mitt og fant ut at svart ramme passet best til plakaten.
Jeg sleit litt med overskriften på plakaten. Jeg fant en fin font
som jeg likte, men det visste seg at den var for utydelig og jeg
måtte bytte.

-For å få til et godt samarbeid i gruppa har vi jobbet sammen
og funnet et felles tema. Samarbeidet var veldig bra fra
da vi startet.

-Egenvurdering
Jeg er veldig fornøyd med plakaten min, jeg synes bildet mitt
passer fint med krabben på fronten. Den gule overskrifta mi
går i ett med den gylne atmosfæren på bildet. Nederst har jeg
lagt av plass til informasjonen som skal stå der nede i hvitt
på svart. Det er ikke noe jeg er spesielt misfornøyd med, med
plakaten og mener den er fin som den er.